Informacja Publiczna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2018 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2018 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku. Drukuj informację Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2018 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Maj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Maj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-17 22:37:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-17 22:40:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-17 22:41:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 221 raz(y) |
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2017 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 roku.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2017 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 roku. Drukuj informację Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2017 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Maj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Maj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-04 23:09:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-06 23:49:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-06 23:49:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 524 raz(y) |
Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg w 2016 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg w 2016 roku - zał. Nr 1, oraz Wykaz osób, którym udzielono pomocy publicznej w 2016 roku - zał. nr 2.
Informacja Publiczna
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji
§ 1
-
Obywatelom udostępnia się następujące rodzaje dokumentów:
- protokoły z sesji,
- protokoły z posiedzeń komisji Rady, w tym Komisji Rewizyjnej,
- rejestr uchwał Rady
- rejestr wniosków i opini komisji Rady
- rejestr interpelacji i wniosków radnych.
- Dokumenty wymienione w ust. 1 podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.
- Dostęp do dokumentów i okorzystania z nich odbywa się na pisemny wniosek osoby zainteresowanej, potwierdzonej poleceniem Wójta Gminy na wniosku o udostępnienie informacji z zakresu administracji publicznej.
§ 2
Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się w Biurze Rady a dokumenty z zakresu działania Wójta udostępnia się w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy w dniach pracy Urzędu Gminy, w godzinach przyjmowania interesantów.
§ 3
- Z dokumentów wymienionych w § 1 obywatele mogą sporządzać notatki, odpisy i wyciągi, fotografować je lub kopiować.
- Realizacja uprawnień określonych w ust. 1 może odbywać się wyłącznie w Urzędzie Gminy i w asyście pracownika Urzędu Gminy.
§ 4
- Obywatele mogą żadać uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie notatek z dokumentów określonych w § 1, ich fotografii oraz odbitek kserograficznych.
- Czynności, o jakich mowa w ust. 1 są wykonywane odpłatnie.
§ 5
Uprawnienia określone w § 1-4 nie znajdują zastosowania:
- w przypadku podjęcia przez Radę, Komisję uchwały o wyłączeniu jawności.
- do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile istawa nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Pliki do pobrania:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-07 22:34:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-07 22:34:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-07 22:34:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3552 raz(y) |