Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Siedlisko
Załączniki
Pobierz dane XML Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Siedlisko Drukuj informację Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Siedlisko
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-02 22:42:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-02 22:50:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-02 22:50:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25295 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE - siłownia zewnętrzna w ramach programu pn. ""Lubuskie siłownie pod chmurką" na 2018 rok w miejscowości Siedlisko.
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE - siłownia zewnętrzna w ramach programu pn. ""Lubuskie siłownie pod chmurką" na 2018 rok w miejscowości Siedlisko. Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE - siłownia zewnętrzna w ramach programu pn. ""Lubuskie siłownie pod chmurką" na 2018 rok w miejscowości Siedlisko.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-19 08:15:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-19 08:17:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-02 22:52:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21634 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Siłownia plenerowa alternatywne miejsce spotkań i aktywnego wypoczynku
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Siłownia plenerowa alternatywne miejsce spotkań i aktywnego wypoczynku Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Siłownia plenerowa alternatywne miejsce spotkań i aktywnego wypoczynku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-26 23:41:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-26 23:47:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 23:03:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 22615 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert - usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Siedlisko
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert - usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Siedlisko Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert - usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Siedlisko
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-23 23:03:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-23 23:07:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-23 23:07:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14749 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności z dnia 15 marca 2018 roku na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „ Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „ Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „ Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
Nazwa Zamawiającego
Gmina Siedlisko
Plac Zamkowy 6
67-112 Siedlisko
NIP: 9251963367
REGON: 000549714
e-mail:
tel. 68 388 32 18
Postanowienia ogólne
...........
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności z dnia 15 marca 2018 roku na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „ Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko” Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności z dnia 15 marca 2018 roku na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „ Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-15 09:33:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-15 09:43:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-30 08:26:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13386 raz(y) |
ZSapytanie ofertowe na dostawę artykułów biurowych i chemii gospodarzcej
Załączniki
Pobierz dane XML ZSapytanie ofertowe na dostawę artykułów biurowych i chemii gospodarzcej Drukuj informację ZSapytanie ofertowe na dostawę artykułów biurowych i chemii gospodarzcej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bozena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-07 21:17:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-07 21:20:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-02-07 21:20:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13435 raz(y) |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Siedlisko, dnia 07.11.2017r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości szacunkowej
POWYŻEJ 50 000 PLN NETTO DO KWOTY NIEPRZEKRACZAJĄCEJ
RÓWNOWARTOŚCI 30 000 EURO NETTO
Podstawa prawna : art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Zamawiający : Gmina Siedlisko, ul. Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko
tel./fax 68 3883218
1. Opis przedmiotu zamówienia: opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem.
2. Zakres opracowania:
1) Studium sporządzone zostanie dla obszaru w granicach administracyjnych gminy zgodnie z uchwałą Nr XXVIII/184/2017 Rady Gminy Siedlisko z dnia 30 czerwca 2017r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko”.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu umowy oraz udział w czynnościach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy:
a) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z wymaganiami przepisów odrębnych,
b) przygotowanie zawiadomień właściwych organów i instytucji o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko
c) opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową,
d) analiza i ocena stanu istniejącego – diagnoza. Ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego oraz istniejących uwarunkowań środowiskowych, kulturowych i formalno-prawnych. Diagnoza stanu istniejącego winna składać się z części tekstowej i graficznej,
e) organizacja spotkań w każdym sołectwie z udziałem urbanisty oraz analiza złożonych wniosków do studium oraz przygotowanie wstępnej propozycji ich rozpatrzenia,
f) opracowanie koncepcji projektu studium, z uwzględnieniem wniosków złożonych do studium, które wstępnie zostały pozytywnie rozpatrzone,
g) prezentacja koncepcji studium władzom gminy,
h) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
i) przygotowanie projektu studium z uwzględnieniem uwag gminy,
j) prezentacja projektu studium na posiedzeniu Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i uzyskanie wymaganej opinii,
k)przygotowanie projektu studium i prognozy oddziaływania na środowisko, do uzgodnień i opinii wraz z wystąpieniami o uzgodnienia i opinie do właściwych organów i instytucji. Projekt studium należy dostarczyć Zamawiającemu we właściwej ilości egzemplarzy,
l) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
ł) przygotowanie studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu, w tym do zamieszczenia na stronie internetowej urzędu gminy oraz przygotowanie stosownych ogłoszeń/obwieszczeń o wyłożeniu ww. dokumentów do publicznego wglądu,
m) obsługa wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu, wymagana pełna dyspozycyjność oraz obecność projektanta lub przedstawiciela wykonawcy podczas godzin udostępniania projektu studium, przynajmniej raz w tygodniu, ale nie mniej niż 3 razy w okresie wyłożenia projektu.
n) prezentacja projektu podczas dyskusji publicznej,
o) analiza złożonych uwag (także przygotowana graficznie) wraz z opracowaniem propozycji ich rozstrzygnięcia i przedłożenia tych propozycji władzom gminy,
p) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag oraz prezentacja projektu studium władzom gminy,
r) ponowienie czynności proceduralnych w niezbędnym zakresie wynikające ze sposobu rozpatrzenia uwag, o ile zaistnieje taka konieczność,
s) przygotowanie do uchwalenia na sesję Rady Gminy projektu uchwały w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siedlisko wraz z wymaganymi załącznikami tj. tekstem i rysunkiem studium oraz listą nieuwzględnionych uwag wraz z rozstrzygnięciem,
t) przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawa (w oryginale i w kopi oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF),
u) w przypadku stwierdzenia przez Radę Gminy konieczności dokonania zmian w przedłożonym projekcie studium, w tym także wynikających z uwzględnienia odrzuconych uwag, ponownie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian,
w) równoległe prowadzenie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. 2017 poz. 1405),
y)prezentowanie według potrzeb opracowanych materiałów na komisjach i sesjach Rady Gminy, a także na wezwanie Zlecającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. sporządzanych opracowań i dokumentów formalno-prawnych w terminie określonym przez Zlecającego,
z) w przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siedlisko, do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi oraz powtórzenie procedury w wymaganym zakresie.
5. Wszystkie etapy i elementy przedmiotu umowy winny być opracowane zgodnie z treścią uchwały Rady Gminy Siedlisko Nr XXVIII/184/2017 z dnia 30 czerwca 2017r. oraz procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2017r. Poz. 1073 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r. Nr 118 poz. 1233) i ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r. Poz. 1405) , a także winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach, normach zgodnie ze sztuką urbanistyczną.
6. Należy wykonać:
1) projekt studium wraz z wymaganymi załącznikami spełniającymi wymagania § 4 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r. Nr 118 poz. 1233) należy wykonać w trzech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej.
2) Uchwałę w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siedlisko – 2 egz.,
3) Studium w postaci wydruku zawierającym:
- 5 egz. teksty studium, w tym 2 egz. trwale oprawione,
- 3 egz. rysunków studium – wydruki kolorowe w skali 1:20 000
- 1 egz. rysunku studium – wydruk kolorowy w skali 1: 10 000, zalaminowany i obity z możliwością powieszenia.
4) Studium w wersji cyfrowej na płycie CD – 2 szt. zawierające:
- tekst studium,
- część graficzną stanowiącą rysunki studium w barwnej grafice sporządzone w formacie plików grafiki wektorowej shape z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia i wytycznych dotyczących sposobu wykonania projektu studium, umożliwiających zasilenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Siedlisko oraz w formatach jpg, pdf w rozdzielności nie mniejszej niż 600dpi,
5) Opracowanie ekofizjograficzne w formatach doc, docx, pdf, a w przypadku załączników graficznych również w formacie shp oraz jpg, pdf o rozdzielności nie mniejszej niż 600dpi, w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych,
6) prognoza oddziaływania na środowisko w formatach doc, docx, pdf, a w przypadku załączników graficznych również w formacie shp oraz jpg, pdf o rozdzielności nie mniejszej niż 600dpi, w ilości wynikającej z procedury formalno-prawnej w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych zarówno do opiniowania i uzgodnień jak i do wyłożenia do publicznego wglądu w przypadku jej zmian wskutek opiniowania i uzgodnień, w tym jeden egzemplarz dla Zamawiającego,
7) uzasadnienie oraz podsumowanie, o którym mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w formatach doc, docx, pdf, w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych,
8) Sumaryczne zestawienie powierzchni poszczególnych obszarów określonych w studium, zbilansowane do 100% powierzchni całego obszaru opracowania. Powierzchnie należy podać w ha oraz w % z dokładnością do 0,1%,
9) Inwentaryzacja urbanistyczna, diagnoza stanu istniejącego – 2 egz., w tym 1 egz. w formie wydruku, 1 egz. w zapisie cyfrowym,
10) Inne materiały planistyczne sporządzone na potrzeby projektu studium oraz sporządzone na podstawie przepisów odrębnych, a także inne prace mające charakter pomocniczy, tj. analizy, koncepcje, projekty uchwał, materiały robocze, itp. - po 1 egz.
11) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-organizacyjnego.
3. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ): 74251000-3
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Siedlisku, ul. Plac Zamkowy 6,
67-112 Siedlisko, w punkcie informacyjnym,
- drogą pocztową na adres jw z oznaczeniem koperty ( Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem).
- faksem na numer 68 3883218
- e-mail :
Ostateczny termin składania ofert: 21.11.2017r.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,
- inne dokumenty: wykazanie się doświadczeniem zawodowym polegającym na realizacji co najmniej jednego opracowania studium lub zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, udokumentowane referencjami (wzór zał. nr 2).
Uwaga:
Dokumenty, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy podpisującego ofertę.
5. Termin realizacji zamówienia:od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018r.
6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium :100% cena
Informuję, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz, że oferta będzie spełniać wszystkie wymogi określone w zaproszeniu do złożenia ofert.
7. Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 8.00 do godz. 15.00 w siedzibie zamawiającego lub pod numerem faks 68 3883218,
lub e-mail:
sprawy proceduralne,
– sprawy merytoryczne
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Załączniki:
- formularz oferty, zał. nr 1
- wykaz wykonanych usług, zał. nr 2
- projekt umowy
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem. Drukuj informację ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Siedlisko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Wygiera |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Wygiera |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-07 21:37:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-07 21:40:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-24 09:36:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 17392 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu


Zaproszenie do składania ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu



